Intrebari frecvente

  1. Cum ma inregistrez?

Ca să vă înregistraţi pe site-ul www.veryberry.ro este necesar să completaţi următoarele informaţii despre dumneavoastră: nume şi prenume, adresă de email, adresa din actul de identitate, adresa de domiciliu/livrare, numărul de telefon la care puteţi fi contactat, data naşterii.

 

  1. Cum comand?

Dacă doriţi să cumpăraţi produse de pe site-ul www.veryberry.ro trebuie să completaţi informaţiile solicitate prin formularul de inregistrare pentru a facilita comanda şi plata acesteia. Aceste informaţii sunt necesare pentru procesarea corectă şi eficientă a comenzii plasate de către dumneavoastră. Informaţiile personale nu sunt transferate către alte terţe părţi.

 

  1. Cum se face livrarea?

Livrarea se face doar prin DPD curierat rapid.

 

  1. Cat costa livrarea?

Costul livrarii este de 15 RON pentru comenziile de pana in 250 RON, iar pentru comenzile ce depasesc aceasta valoare este gratuit.

 

  1. Cum returnez?

Pentru returnarea unui produs este necesar sa completati formularul atasat facturii din colet, pe care sa ni-l trimiteti pe email la office@veryberry.ro si unul dintre operatorii nostri va vor contacta in cel mai scurt timp posibil.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client. Adresa la care trebuie returnat coletul este: str.Mestesugarilor, nr.27, Oradea, judetul Bihor, S.C. VERYBERRY INTERNATIONAL S.R.L.

Plata contravalorii produselor se achita prin transfer bancar, catre dumneavoastra, in baza informatiilor furnizate in formularul de retur, in termen de 24 de ore de la data receptionarii de catre noi a returului.

 

  1. Cum reclam sau notific?

Pentru orice tip de reclamaţii, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email: office@veryberry.ro Vă asigurăm că echipa veryberry.ro va face tot posibilul să rezolve în cel mai scurt timp posibil reclamaţiile dumneavoastră.